• (iOS) The Tiger apgaudinėja daugiau pinigų

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ The Tiger ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ The Tiger IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ apgaudinėja daugiau pinigų ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ The Tiger 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Manau, kad tai yra geriausias žaidimas, bet taip pat įtraukiantis žaidimas, kad programai reikia žaisti internete ribotą laiką, mes taip pat sutelkiame dėmesį į savo studijas ir esame toli nuo priklausomybės nuo žaidimų

    Super!!

    Atsilieka Kiekvieną kartą, kai bandau žaisti su juo, jis vėluoja, bet dabar neleidžia man žaisti, prašau pataisyti tai

    nuobodu

    Šis žaidimas yra VISIŠKAI NUOSTABUS, neįsivaizduoju be tokių žaidimų, man jie patinka, nes jis yra labai sklandus, o valdikliais labai paprasta naudotis. Bet aš turiu pasiūlymų, galbūt.. tai būtų didžiausia galimybė žaidėjams turėti klaviatūras spausdinimui, o gal? Tik gal pridėti BOSSES? Ir galiausiai, odos yra gražios ir nuostabios, bet.. Manau, kad būtų geriau, jei ji būtų detalesnė ir jos kampai kaip uodega, gali būti lygesni? Man tai patinka!

    Programą labai lengva žaisti, grafika yra auper

    NEŽAIDIMAS ŽAIDIMAS NEKENČIA!!!! KODĖL TIESIOG NEPRIDĖJITE JUOSTO, TAD ŽINOČIU, KADA JIS PADARYTA!!!! PRAŠOME, PRAŠOME, PASUTAISYKITE PRIDĖDAMI JUOSTĄ, PLZ!! ATSIPRAŠAU UŽ šaukimą, BET PASIDARYKITE!!!!!!!

    Šis žaidimas yra blogiausias visų laikų žaidimas buvo mano mėgstamiausias žaidimas, tačiau įsilaužus į šį žaidimą jis yra labai blogas žaidimas ir įsilaužimas visur, kur niekam nerūpi, taip pat nėra jokios sistemos, kuri blokuotų įsilaužėlį, įsilaužėlis gali tapti 50 lygiu per 1 dieną ir taip pat. jie gali nužudyti visus žaidėjus be jokių blokų šiame žaidime už įsilaužimą, tik aš praleidau daug laiko, kad įgytume savo lygį ir įgūdžius, o juk šis įsilaužėlis gali tapti bet kokiu lygiu, kurio nori :(

    Man labai patinka šis žaidimas, daug dalykų, kuriuos reikia nužudyti, bet vienintelė problema yra ta, kad kai aš pradedu žaidimą, jis vis grįžta į pagrindinį meniu ir yra daug papildymų, todėl galbūt galėtumėte padaryti mažiau papildymų ir daugiau atnaujinimų AČIŪ!!! Išbandykite žaidimą, meskite jo tikrai gerą „Givr“.

    Labai nusivylęs, žaidžiau šį žaidimą anksčiau, man jo kažkaip trūko, todėl nuėjau į priekį ir įdiegiau jį iš naujo, bet žaidimas skyrėsi nuo anksčiau, yra tiek daug įsilaužėlių, kurie atsilieka vargšais žaidėjais, žaidimas taip pat pilnas klaidų, kas atsitiko ? Kas atsitiko žaidimui, kurį žinojau? Šis žaidimas anksčiau buvo labai geras, bet kas jam nutiko dabar? Ar leidžiate įsilaužėliams sugadinti žaidėjų dieną? Ar taip yra? Bet kokiu atveju, pataisykite šį žaidimą, daugelis žmonių šiuo metu nusivylę, aš toks nusivylęs!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :